Reklamacje i zwroty towaru
Zwrot Produktów
Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub mailem, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres : Apteka Główna ul. Garwolińska 16, 04-348 Warszawa, bok@aptekiglowne.pl podany w niniejszym Regulaminie.
Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta oraz osobę prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą zawierającą Umowę sprzedaży związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową, lecz nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej („Konsument-Przedsiębiorca”) jest wyłączone w przypadku zakupu produktów leczniczych i wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2020, poz. 944. z póżn. zm.), chyba że są to ewidentne omyłki ze strony witryny internetowej www.aptekiglowne.pl np.: z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego wydania produktów.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy:
Apteka Główna ul. Garwolińska 16, 04-348 Warszawa
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
Reklamacje
Reklamacje dotyczące Towarów
Farmacja Polska Apteki Główne Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego oraz Konsumenta-Przedsiębiorcy, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębirocę, w zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres bok@aptekiglowne.pl. Farmacja Polska Apteki Główne Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 7 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Farmacja Polska Apteki Główne Sp. z o.o. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
Farmacja Polska Apteki Główne Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Farmacja Polska Apteki Główne Sp. z o.o. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Apteka Główna ul. Garwolińska 16, 04-348 Warszawa , mailowo pod adres bok@aptekaglowna.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
Farmacja Polska Apteki Główne Sp. z o.o zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 7 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.